Rīga Radio

Rīga Radio ir t.s. easylistening radio stacija, kas dibināta 2012. gada pavasarī. Pēc tns.lv datiem Rīga Radio ierindojas 24. vietā klausītāko Latvijas radio staciju topā, sasniedzot 0,4 no Latvijas radio klausītājiem. Tas, kā vēsta arī nosaukums, raida 94,5 megahercu frekvencē. Radiostacija reiz bija bagāta ar sabiedrībā pazīstamām personām, piemēram, Eduardu Švānu, Robertu Gobziņu un citiem, taču 2013. gada septembrī radio sadarbību ar Švānu izbeidza, bet Gobziņš tiek pieaicināts tikai uz īpašiem pasākumiem.

Kas skan Rīga Radio?

Rīga Radio var dzirdēt visdažādāko mūziku – sākot ar džezu un elektronisko mūziku un beidzot ar vieglāku roku. Radio varam klausīties visdažādākos tematiskos un tematiski muzikālos raidījumus, piemēram, velosipēdiem un automašīnām veltītus raidījumus, kā arī deju mūzikai veltītus raidījumus. Interesanti, ka plaši pārstāvēta radiostacijā ir tieši elektroniskā mūzika, bet, protams, klausāmi arī citi mūzikas žanri. Radiostacija paredzēta 30-45 gadus veciem cilvēkiem, protams, rīdziniekiem. Ļoti interesanti, ka radio mājaslapā redzami arī video ieraksti ar dažādām Latvijā zināmām mūzikas grupām (sadaļa “Video bārs”). Turpat redzamas arī neskaitāmas intervijas ar visdažādākajiem Latvijas mūziķiem.

No ētera personībām un dīdžejiem jāizceļ DjMonsta, Bogdan Taran, Kaspar Kondrat un CrystalSoundSystem. Visas ētera personības nodarbojas ar sev labāk zināmajiem mūzikas lauciņiem, ļaujot klausīties visdažādāko mūziku un tās reprezentatīvākos, dīdžejiem mīļākos piemērus.

Radio īpašnieks Kaspars Zīds par radio nākotni neuztraucas. Viņaprāt, radio pilda savus plānus; tiesa, jādomā, ka ētera personību aiziešana no Rīga Radio tā popularitātei par labu nenāks. Jādomā arī tas, ar ko īsti izceļas radiostacijas, izņemot personības. Tā, protams, ir mūzika, taču Rīga Radio formāts nepretendē ne uz klasiskas radiostacijas (t.i., tajā skan gan radio mūzika, ar to domājot BonJovi un KellyFamily, un līdzīgas grupas, gan Rīga Radio piederīga mūzika), ne specializētas radiostacijas (piem., smagā roka) statusu. Radio nav īsti specializējies, taču principā tas ir diezgan aktīvs, tomēr Latvijas tirgus ir mazs, iespraukties tajā – grūti.

Komentāri

Nav komentāri

Pievieno komentāru

Vārds *

E-pasts *