STV Pirmā!

STV Pirmā ir sieviešu auditorijai paredzēts kanāls, kas dibināts 2015. gada oktobrī. Tajā tiek pārraidīti sieviešu dzīves un sadzīves smalkumi, par kuriem ikdienā neiedomājamies vai aizmirstam. STV Pirmā! veidotāji ir Media 360, kas ir Lattelecom paspārnē esošs uzņēmums. Šis kanāls pieejams Lattelecom un Baltcom televīzijās. Saskaņā ar TNS datiem 2016. gada jūlijā šī kanāla auditorija Latvijā bija 0.4% no kopējā skatīšanās laika, kas ir ļoti maz. Šajā rakstā tiks apskatīts, kam šis kanāls paredzēts un ko tajā iespējams skatīties.

Kanāls STV Pirmā!

Kanālā skatāmi Latvijā veidoti raidījumi, kur vadītāju un viesu lomā redzamas pašmāju slavenības un viņu ģimenes. Tāpat kanāls pārraida arī pasaulē zināmas filmas, kā arī seriālu un raidījumu jaunākās sezonas. Īpašs uzsvars, gluži kā citur pasaulē, šajā televīzijā ir likts uz realitātes šoviem; tāpat tas mēģina pulcēt skatītājus ar īpašu nišu – sarunu šovu “Starp mums runājot”, kurā Grēta Gorjučko, Rolands Laķis, Jana Ezeriņa apspriežas par aktuālo un mūžam svarīgo daiļā dzimuma pasaulē.

Tāpat interesants pašmāju skatītājiem varētu būt realitātes šovs “Kurš kuru”, kurā tiek lauzti stereotipi par lietām, ko tradicionāli “pieprot” vīrieši un ko tradicionāli labāk veic sievietes. Šajā šovā atraktīvie vadītāji Ieva un Rihards pēta, ko nozīmē strādāt profesijā, ko ierasti nesaista ar katra dzimumu. Pārraide tiek rādīta trešdienu vakaros. Šķiet, ka pašlaik kanālā ir divas oriģinālas pārraides, savukārt pārējā laikā skatītājus priecē ārzemju kulinārijas, realitātes šovi, detektīvu un cita veida seriāli, kā arī sestdienu vakaros tiek rādītas filmas.

STV 1 kanāla rādītāji, iespējamā nākotne

Lai gan rakstā “Neatkarīgajā” Lattelecom Korporatīvās attīstības dienesta direktore Kerli Gabriloviča apgalvo, ka kanālu STV Pirmā! skatās aptuveni ceturtdaļa Latvijas iedzīvotāju, šāds izteikums krietni vien pievelk patiesību aiz diegiem, jo, kā redzams pēc TNS datiem, pat ja katrs ceturtais TV skatītājs Latvijā ieslēdz šo kanālu vismaz vienreiz dienā, kopējais skatīšanās laiks atbilst tikai vienai divsimt piecdesmitajai daļai no visu Latvijas TV skatītāju laika. Šajā rakstā Gabriloviča arī saka, ka jaunajā sezonā kanālā tiks veiktas “atbilstošas izmaiņas” sākot ar jauno rudens sezonu. No viņas teiktā izriet, ka kāds no raidījumiem varētu tikt pārvietots uz interneta televīziju, jo tā “tēmas nākotnē būs vairāk piemērotas interneta televīzijai”.

Interesanti, ka kanāls piedāvā skatītājiem iesaistīties visnotaļ tiešā veidā – piedaloties kanāla pārraižu tapšanā – piemēram, aicinot cilvēkus, kuri drīz precēsies, izmantot izdevību apgūt savu kāzu deju profesionāla trenera vadībā. Lai vai kādi būtu šī kanāla panākumi vai to trūkums, var tikai uzteikt entuziasmu vēlmē radīt kaut ko Latvijā nebijušu. Vai viņiem ir izdevies? Ja esat Baltcom vai Lattelecom klients, varat to uzzināt, nospiežot tikai pāris pogas uz savas TV pults.

Komentāri

Nav komentāri

Pievieno komentāru

Vārds *

E-pasts *